🌹یک عکس،یک خاطره،یک تحلیل-۲۱۵🌹
✍️#قاسم_محمودی
معلمی در Koç School
کد تجربه۲۱۵-۹۶/۰۹/۰۱
ترکیه، استانبول، Koç School
در رابطه با نحوه عمل معلمان در کلاس درس سوال شد که گفتند ضمن دادن اختیارات و آزاد گذاشتن در اجرای طرح و برنامه ها در کلاس، نسبت به اختیارات شان پاسخگو هستند.
از آموزش ضمن خدمت دبیران بحث شد که مدیرمدرسه معتقد بود ضمن خدمت های ابلاغی و یکسان به جز اتلاف وقت و پول، هیچ ارزشی ندارد و من با پایش نیازهای واقعی و متفاوت گروه های درسی، پیشنهاد های لازم را از موضع #مدیر_مدرسه نسبت به رفع نیازها و از بین نقاط ضعف آن ها ارائه می دهم.
در پایان با عکس یادگاری، از مدرسه خداحافظی و بعد از صرف ناهار، آخرین بخش برنامه امروز را که بازدید از کاخ موزه توپـکاپی بود، به سرانجام رساندیم.
تحلیل: شخصی سازی توانمندسازی معلمان بر اساس اعلام نیازهای شخصی معلمان و تشخیص ناظرین آموزشی در طول نظارت ها و ارزیابی های شایستگی حرفه ای آنان، می تواند بصورت هیبریدی و ترکیبی در قالب های حضوری، غیرحضوری، درس پژوهی، گروه های درسی، ... انجام گیرد.
***************************************************************************
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد